Here i go again.

Jag har blivit en dålig bloggare, sorry men ibland känns det så onödigt att skriva samtidigt som det ibland kan kännas så skönt att bara skriva om allt och inget och detta är ett sådant moment so here i go.  Augustifesten har varit här i år igen as always och för varje år som går så vistas man där mindre jag åkte ner en kort sväng igårkväll med javi, edda och fanny för att kolla på melody club men framförallt för att jag skulle köpa mig några strumpor på marknaden thihi...dock så hittade jag inte "12 för 100" som kat berättade om så det fick bli "10 för 100" istället men what the hell det är ju bra det med ;) så nu kommer mina fötter att lysa upp varje dag eller typ tills alla är smutsiga...

Har blivit mycket med ugångar nu och det har varit roligt har varit på hugo några gånger, dagarna har jag absolut ingen koll på nu men där har jag iaf varit. Tror det var senast i onsdags då kom till och med javier dit, vi softade lite utan alkohol för att sedan gå hem med cykeln, låter jätte dumt i know men vad gör man inte för kärleken som dök upp oplanerat, utan cykel och skulle följa med mig hem. Torsdagen blev en slappis om jag minns rätt och fredagen blev det utgång igen drog till my för att förfesta med katta, linda och lollo det var jätte roligt att träffa dom igen:D och lollo tog körkortet då också- grattis igen :) sen begav vi oss till otten dit min pojkvän dök upp och överraskade mig för han mådde egentligen inte så bra. Han är underbar <3 otten var väl sådär egentligen men jag hade trevligt sällskap. Jag och javi slutade kvällen med en varsin kebabrulle på queens lr vad det heter och det gick på 120 spänn :O helt galet men gott vare:P sen så gick vi återigen hem dragandes på min cykel. Och igår drog vi som sagt till stan för att köpa strumpor och kolla på melody club var trevligt men jag var trött och javi var en sjukling så vi drog hem direkt efter det och idag har javi en speldag och jag en degardag :) och imorgon är det planerat att jag och karro ska skriva in oss på arbetsförmedlingen. That's it.

Lite bilder från fredagen


1.Jag,lollo,linda at mys place. 2.lollo,jag,linda  3.linda,jag,lollo,katta påväg till otten. Har ingen aning om jag va håller på med:S


4.Vi igen. posarna. 5.lollo,jag,my och katta i mys his :P 6. vi igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback