Besök från uppsala.

Emma kom och hälsade på oss vänner i norrkan en stund. Hon kom i måndags och åkte hem igår, det var riktigt kul att träffa henne jag hade inte sett henne sen hon besökte norrköping första gången efter flytten och det är länge sen nu. Men snart åker jag dit också:D jag och förhoppningsvis katta ska åka och göra uppsala osäkert nästa helg ;D ska bli kul eftersom både maria och karro redan har varit där so now it's my turn :)

Med brist på annat har jag startat ett projekt här hemma. Ska måla om alla staket på baksidan, började igår och ska strax fortsätta riktigt skoj när man inte har annat att göra;D så nu ska jag bara på me målarkläderna och börja kladda:)

image166
vi tre i uppsala:D <3

Kommentarer
Postat av: EMMS

ohh va kul det ska bli =)

2007-08-23 @ 17:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback