Slut på lovet igen.

Då var det snart slut på detta lov oxå. Det har varit ett slappt och skönt lov, nästan för slappt måste jag säga. Har varit med javi i stort sätt hela lovet, har knappt sovit utan varandra en enda dag:S hehe men jag älskar att sova med min älskling. Imorse fick jag och javi leta godis hemma hos honom:D hans mamma hade gömt åt oss hehe mitt var lite svårt att hitta. Den var gömt i ett par byxor som hängde på tork :P
jag kom hem vid 12 ungefär för att hinna säga hejdå till sarah, richard och casey som har sovit hos oss hela helgen, det har varit mys. Vi har käkat så mycket mat att vi skulle kunna vänta tills jul med att äta nästa gång xD ne vars:P

Nu har jag precis gjort iordning mig och snart ska jag och javi åka och jobba, blää vad tråkigt jag som har ont i huvudet oxå:( men få väl se till att dricka mycket vatten och käka mycket godis xD tänkte ta med mig allt godis som jag fått :P

image100image101

Min älskade casey <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback