Plugg,Plugg, Plugg!

Det är allt mitt liv består av just nu. Men det känns bra att jag kunde stryka två saker från min lista idag. Lämnade in mitt arbete i psykologi idag och så redovisade jag också. Det är väldigt mycket nu och på en gång men det kommer att kännas så skönt sen när allt är över och det mesta kommer va klart efter den här veckan:) imorgon har jag filmkunskapsprov, på onsdag har jag samhällsanalys och på torsdag religionsanalys. Sen nästa vecka tror jag inte att det är något speciellt men veckan efter det har jag muntligt prov i psykologi...sen nån vecka efter det är det en inlämning och redovisning i naturkunskapen sen är det en till inlämning i naturen och sen det sista är en redovisning i filmkunskap sen är allt över wijjj:D :D ¨

Nu ska jag plugga lite till på filmkunskapen sen ska jag käka och bara ta det lugnt:)

Hare fint!

Elin <3 Javier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback