Lov.

då var det andra dagen på lovet. Har inte hunnit göra sådär jätte mycket, och ska väl egentligen inte göra det heller:P i söndags sov javi hos mig tills igår sen var vi hemma hos mig och bara segade tills klockan 19 eller nåt då javi skulle dra och hämta sin cross, sen drog han hem till sig och efter det drog han på fest hos en kompis och jag var bara hemma och städade mitt rum, rensade lådor och sånt för det behövdes verkligen! sen när jag var klar skulle jag bara vänta på att javi skulle ringa, han skulle göra det när han kom hem. Men jag kunde inte hålla mig vaken, jag somnade typ vid 11 sen vaknade jag av nåt konstigt vid halv 1 jag var helt yr fattade inte vad det var som lät, trodde det var mobilen som ringde men det var det inte, utan det var en full javi som roppade utanför mitt fönster och roppade jag vart dö skrajj;P men han ville att jag skulle följa med hem till honom. Så vi drog hem hit och kollade på vänner avsnitt sen somnade han och jag låg vaken och kollade på vänner tills jag somnade, men har ingen aning om vad klockan var då. Sen idag vaknade vi upp här och käkade fukost och så och sen drog jag hem och gjorde iordning mig och nu är jag tillbaka här igen:P nu vet jag inte vad vi ska göra spela spel lr nåt och kolla på film:P
imorgon ska jag sola ! gahh det behövs verkligen;P träfa maria ska jag oxå göra, wijj...och kanske de andra om dom kan..

That's it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback