Långhelg:D

Så skönt att vi får en långhelg det är ju valborg på måndag och 1 maj på tisdag:D tiden bara springer iväg och snart står vi där på trappan gahhh pirr i magen!:P idag blir det lugnt, syster och richard kommer hit och sover och senare ska jag kanske förbi javi det är ju talang ikväll:D kul att se :) imorgon är det Leche som gäller, emma och co ska ju också dit så jag hoppas det blir skoj :) ska förhoppningsvis jobba imorn också 11-16 för på söndag kommer jag nog inte att palla xD
Idag beställde emma tid till oss båda för att fixa fina naglar till balen och studenten:D wijjj ska fixa dom den 30 maj..längtar!

aja nu har mamsen fixat käka så ska äta nu :D

image108

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej.. tack jo det hoppas jag med. ÄR det bra mellan dig o javi då? hörde nått om nån lapp?? :S

Postat av: Snygg

Du är så jävla äcklig och ful . Mår illa när jag ser dig . Går som en Ko Gör du också . UCHHHHHHHH

2007-05-21 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback