Haloj!

Idag skrev jag mitt filmkunskaps prov kändes inte så jätte bra faktiskt:( en fråga handlade tex. om en film som dom såg på en lektion men jag var inte på den lektionen så dem frågorna kunde ju inte jag svara på...jätte kul! NOT...så då var man ju inte på sådär jätte bra humör men då kom solen fram och tröstade mig:D vilken påverkan vädret har på humöret asså...helt sjukt! efter skolan drog jag till vilbergen och mötte upp syrran så solade vi sen tog vi skogsvägen hem till mig med casey, det var trevligt :) vi har varit här och käkat och så men nu har dom dragit hem så jag fastnade här vid datorn som vanligt:P 

på lunchrasten gick jag och emma på stan en stund och kollade på skor till studenten, väskor och smycken gashh det är så nära nu!:D pirrar i magen när jag tänker på det fan så härligt det ska bli men kommer sakna min klass så mycket! <3

Snart är det helg igen, då blir det leche i think om inte planerna är ändrade?? hehe...känner verkligen för att festa ordentligt, det var ett tag sen..har ju typ bara pluggat -_- thihi....Sen blir det att mysa med älskli också det tröttnar jag aldrig på :D loveyou<3 

Ne nu ska jag glo lite på tv :D

image107
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback