Glad påsk!

nu har jag precis målat naglarna, så tänkte att jag kunde skriva lite medans det torkar:) idag har ag varit och solag, åkte hemifrån klockan 10.30 det var skönt att komma iväg tidigt för en gångs skull. Maria var mitt sällskap, kul att se henne en liten stund iaf var ju så länge sen sist. Efter att jag solat klart gick jag hem till syster eftersom dom bor så nära  vilbergen och pappa skulle hämta dom klockan 1 så jag väntade där och hängde på jag också. Och nu kom vi hem för en stund sen så nu har vi käkat och jag har hunnit att duscha och måla naglarna:) nu ska jag vänta på att håret ska torka så jag kan locka det och sen ska jag sminka mig också, väntar också på att javi ska komma. För klockan 17 ska vi vara hos mina kusiner och fira påsk:) kanske blir att plocka med några cider också. Måste ha min påskpresent av javi innan vi kan gå:P för jag måste ha på mig det idag ju thihi. Jag ska få en lila tubtopps klänning, wijjj min älskling är bäst <3 av mig ska han få ett stort grönt ägg (som passar till hans rum) med massa godis. Tyvärr har jag inte så mycket pengar så kunde inte köpa nåt jätte fint till honom:( men får bli senare när jag har pengar, då ska han få nåt fint :D

Nu måste naglarna ha torkat:P

Ha en riktigt trevlig påsk nu ;D

Kommentarer
Postat av: din m

nöjet var mitt :) ha en supertrevlig dag hos kusinerna! glad påsk käraste

2007-04-06 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback