Det var ett tag sen..

jag är dålig på att skriva nu för tiden, dumma mig!:P men tyvärr har jag sjukt mycket i skolan buhuhuh:( nästa vecka har jag plugga varje dag och det innebär också att jag kommer få sitta och plugga nu i helgen, hur kul är det då!? inte ett dugg. Men så är det, men tanke på hur några dagar det är kvar tills studenten så är det värt det, oh yes it is!:D

Nu ska jag snart iväg och jobba, ännu roligare...NOT! haha så positiv jag är ;D nu får jag skärpa mig.
Plugg -> STUDENT och jobb -> PENGAR !!!!

nu ska jag förbereda mig innan det är dags att fara ut i regnet, vad underbart det ska bli:P (försöker vara positiv)

PS. Rihanna- umbrella är faktiskt skön. Första gången är den lite konstig men sen ären skön tycker jag, dumma emma som inte tycker det ;D

Hejs svejs

image106
Jag och emma för typ 100 år sen haha galen natt:P

Kommentarer
Postat av: quess whooo? EMMA!

hahah:D säääämsta låten:D hahah skoja flicka lilla

2007-04-19 @ 18:42:50
Postat av: Anonym

o föresten de va en riktigt galen natt. spydde typ och decka med kläder på. hahah :D emsi style

2007-04-19 @ 18:43:25
Postat av: Anonym

elin, kolla mitt korta hår. hahah sjukt kort!

2007-04-19 @ 18:43:53
Postat av: Elin

bahaha emma decka:P hahah bästa låten din bajs!:P

2007-04-20 @ 08:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback