Dax för blogg.

Kände att det var dax för att skriva lite igen:) har haft fullt upp med plugga hela veckan, jag och emma har stressat som f*an med projektet så nu är det äntligen klart. Igår var jag på frisörskolan där min kusin klippte och färgade mitt hår, thanks again:) nu har jag fått tillbaka mitt bruna hår, sen så drog jag och solade så jag inte skulle se allt för blek ut ;) på kvällen blev det grillning hos min syster. Cissi och Pontus kom dit med Nino (deras hund) så casey fick en kompis oxå:D och idag var det tänkt att vi skulle dricka och hitta på nåt kul, men ingen verkar va på :/ syster och richard är här nu, vi har precis käkar och nu dricker vi lite sen får vi väl se vart kvällen bär av. Idag frågade Emelie om jag ville följa med på Leche i slutet av månade, ohh yes det vill jag hehe var länge sen jag var där nu.

Nu ska ni får se lite roliga på bilder på casey som jag tog nyss, hon låg med hakan på bordet och tiggde men eftersom hon aldrig fick nåt så somnade hon HAHAH...
Sen har jag en bild på casey och nino från igår oxå:) -ENJOY

image102 image103

image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback