GOD JUL

Imorgon är det julafton!
känns inte alls som det, men så är det;D snackade nyss med javi i tele. Alltid lika roligt det ^^ nu sitter jag här och lyssnar på musik och försöker få lite julkänsla xD jaha ...får se hur det blir med allt..tar dagen som den kommer...men det känns bra nu :)
jag vet någon som kommer komma och överraska mig imorgon xD han tror att jag inte fattade det thihi^^ i still love you <3

This could me nothing,
but i'm willin to give it a try,
please give me something,
cause someday i might know in my heart.

Och sist men inte minst måste jag nämna min bästis Bullen (för att han ville de:P) han är min bästa vän och vi ska festa på tisdag xD god jul på dig min bästaste vän ;D

Kommentarer
Postat av: marian

hör Du ljudet av ett krossat hjärta ? -snyft- ack så fel man kan ha om människor..

2006-12-23 @ 19:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback